🏢 Σχετικά με την Actionline
Η Actionline είναι μια Ελληνική εταιρεία που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις HR – Recruitment από το 2011. Ως υποψήφιος, αποκτάς πρόσβαση σε έργα διαφορετικών κλάδων και μεγάλες εταιρείες, ενώ η ομάδα μας αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στην υποστήριξη της επαγγελματικής σου διαδρομής.
Αναζητάμε για λογαριασμό πελάτη μας, μεγάλη Eταιρεία Διαχείρισης Οφειλών, υποψήφιους που θα στελεχώσουν την θέση Collection Advisor για την περιοχή του Μαρουσίου.
📌Τοποθεσία: Μαρούσι
📍 Μοντέλο: Hybrid
🗓️ Ημέρες: 5νθήμερη, Δευτέρα έως Παρασκευή
🕗 Ωράριο: : 9:00 - 17:00 ( 1 εβδομάδα το μήνα 11:00-19:00)
Αν σου αρέσει η επαφή με τον πελάτη, διαθέτεις διαπραγματευτικές ικανότητες και έχεις εμπειρία σε αντίστοιχο ρόλο, τότε είσαι ο ιδανικός υποψήφιος!
🔎 Κύριες Αρμοδιότητες:
- Επικοινωνία με πελάτες (ιδιώτες και επιχειρήσεις) με σκοπό τη ρύθμιση οφειλών και διευθέτηση πληρωμών.
- Διαπραγμάτευση διακανονισμών βάσει πολιτικής της εταιρείας.
- Καταγραφή και ενημέρωση στοιχείων πελατών στο CRM.
- Παρακολούθηση συμφωνημένων πληρωμών και πραγματοποίηση follow-ups.
✅ Απαραίτητα προσόντα:
- Επιθυμητή Προϋπηρεσία σε αντίστοιχο ρόλο.
- Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες.
- Ομαδικό πνεύμα και επαγγελματική συμπεριφορά.
- Εξοικείωση με CRM συστήματα και εφαρμογές MS Office.
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (επιθυμητή).
🎁 Η εταιρεία σου προσφέρει:
- Εύρος Μηνιαίων Μικτών Αποδοχών: 1000€-1200€.
- Μηνιαίο Bonus βάσει επίτευξης στόχων.
- Σύγχρονο και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση.
📩 Ενδιαφέρεσαι; Στείλε το βιογραφικό σου στο [email protected]
📞 Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινώνησε στο 6943788115.