🏢 Σχετικά με την Actionline
Η Actionline είναι μια Ελληνική εταιρεία που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις HR – Recruitment από το 2011. Ως υποψήφιος, αποκτάς πρόσβαση σε έργα διαφορετικών κλάδων και μεγάλες εταιρείες, ενώ η ομάδα μας αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στην υποστήριξη της επαγγελματικής σου διαδρομής.
Αναζητάμε για λογαριασμό πελάτη μας, μεγάλη τράπεζα, υποψήφιους εξυπηρέτησης πελατών, που επιθυμούν να ενταχθούν σε ένα δυναμικό περιβάλλον.
📌Τοποθεσία: Αθήνα
📍 Μοντέλο: On-site
🗓️ Ημέρες: 5νθήμερη, Δευτέρα έως Παρασκευή
🕗 Ωράριο: 09:00-16:00 (6ωρο) // 09:00-14:00(5ωρο)
🎯 Θα αναλάβεις:
- Τηλεφωνική ενημέρωση πελατών για προϊόντα και υπηρεσίες της τράπεζας
- Επικοινωνία για ενημερωτικές και προωθητικές καμπάνιες.
- Καταγραφή πληροφοριών και ενεργειών στα τραπεζικά συστήματα.
- Επικαιροποίηση προσωπικών στοιχείων των πελατών.
✅ Τι ζητάμε
- Διαθεσιμότητα για εργασία σε κυλιόμενες βάρδιες (08:00 – 22:00)
- Επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα ενεργητικής ακρόασης
- Καλή γνώση αγγλικών και MS Office
- Υπομονή και ικανότητα διαχείρισης δύσκολων καταστάσεων
- Επιθυμητή προϋπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών
🎁 Τι προσφέρουμε
- Αμοιβή 875€ μικτά για 7ωρη, πενθήμερη απασχόληση
- Μηνιαία παροχή 50€ μέσω Ticket Card + ανταγωνιστικό Bonus
- Εκπαίδευση 1-2 μηνών σε σύγχρονες εγκαταστάσεις
- Εργασία σε προσβάσιμη τοποθεσία, κοντά σε σταθμούς Καλλιθέα & Μοσχάτο
- Σταθερό περιβάλλον εργασίας σε κορυφαίο τραπεζικό οργανισμό
📌 Αναρωτιέσαι αν η θέση σου ταιριάζει;
Συμπλήρωσε το ερωτηματολόγιο αυτοαξιολόγησης εδώ 👉 Ερωτηματολόγιο
📩 Πώς να κάνεις αίτηση
Αν θέλεις να κάνεις το επόμενο βήμα στην καριέρα σου, κάνε την αίτησή σου τώρα!
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο [email protected] 📧
💡 Αν έχεις απορίες, μπορείς να επικοινωνήσεις με το τμήμα Recruiting στο 210 3637822