🏢 Σχετικά με την Actionline
Η Actionline είναι μια Ελληνική εταιρεία που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις HR – Recruitment από το 2011. Ως υποψήφιος, αποκτάς πρόσβαση σε έργα διαφορετικών κλάδων και μεγάλες εταιρείες, ενώ η ομάδα μας αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στην υποστήριξη της επαγγελματικής σου διαδρομής.
Αναζητάμε για λογαριασμό πελάτη μας, μεγάλη τράπεζα, υποψήφιο εξυπηρέτησης πελατών, που επιθυμούν να ενταχθούν σε ένα δυναμικό περιβάλλον.
📌Τοποθεσία: Θήβα
📍 Μοντέλο: On-site
🗓️ Ημέρες: 5νθήμερη, Δευτέρα έως Κυριακή
🕗 Ωράριο: 08:00-16:00
🎯 Θα αναλάβεις:
- Την εξυπηρέτηση υφιστάμενων πελατών μέσω email και chat παρέχοντας πληροφορίες και λύσεις
- Την καταγραφή πληροφοριών και ενημέρωση των συστημάτων της Τράπεζας
- Την υποστήριξη των καταστημάτων της τράπεζας
- Την συνεργασία με άλλα τμήματα για την επίλυση σύνθετων ζητημάτων
- Την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης
✅ Τι ζητάμε
- Πολυ καλό χειρισμό της γλώσσας γραπτά και προφορικά
- Καλή γνώση αγγλικών και MS Office
- Υπομονή και ικανότητα διαχείρισης δύσκολων καταστάσεων
- Επιθυμητή προϋπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών
🎁 Τι προσφέρουμε
- Αμοιβή 1100€ μικτά για 8ωρη, πενθήμερη απασχόληση
- Εκπαίδευση 1-2 μηνών σε σύγχρονες εγκαταστάσεις
- Σταθερό περιβάλλον εργασίας σε κορυφαίο τραπεζικό οργανισμό
📌 Αναρωτιέσαι αν η θέση σου ταιριάζει;
Συμπλήρωσε το ερωτηματολόγιο αυτοαξιολόγησης εδώ 👉 Ερωτηματολόγιο
📩 Πώς να κάνεις αίτηση
Αν θέλεις να κάνεις το επόμενο βήμα στην καριέρα σου, κάνε την αίτησή σου τώρα!
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο [email protected] 📧
💡 Αν έχεις απορίες, μπορείς να επικοινωνήσεις με το τμήμα Recruiting στο 210 3637822